Prekių katalogas

Pristatymas

NEMOKAMAS PRISTATYMAS*

NUO 199 EUR! 

SUPER LIZINGO AKCIJA IKI 10 MĖN.!*

Dėl 2020.03.16 00:00 paskelbto karantino Lietuvos teritorijoje ir išaugusio siuntų kiekio, siuntų pristatymas Vilniaus mieste ir Vilniaus apskrityje gali vėluoti.
Siuntas šiuo metu esančias Vilniaus siuntų skirstymo centre, kurioms užsakyta užnešimo paslauga (pvz. baldai, buitinė technika, tokia kaip šaldytuvai ir skalbimo mašinos) planuojame pristatyti per 3-5 d.d.

Dėl DPD paslaugų teikimo Lietuvoje nuo kovo 16 d. 

  1. Nuo 2020.03.16 įvedamas siuntų pristatymo procesas, kuris leistų siuntas palikti nekontaktuojant fiziškai su Gavėju. 
  2. Siuntoms kurioms reikalingas pinigų surinkimas, nuo 2020.03.17 taikomas atsiskaitymas tik mokėjimo kortele naudojant POS terminalą. Grynųjų pinigų kurjeriai neberinks, kilus nesusipratimams pas gavėją, kurjeriui suteikta teisė tiesiog pasišalinti nepristačius siuntos.
  3. Siuntoms, kurioms reikalingas dokumentų pasirašymas ir jų grąžinimas yra įvedami papildomi reikalavimai:

a) pasirašymui skirtas dokumentas bus supaprastintas, kad pakaktų vieno gavėjo parašo

arba  b) sutartis turės ryškias spalvines žymes, apie kurias gavėjas žinos iš anksto, kad galėtų pats suprasti kur reikalingas parašas.

  1. Pristatymas apribojamas pristatymu iki privačių patalpų durų, t.y. siuntos bus užnešamos laiptinės koridoriumi, tačiau į privačių patalpų vidų kurjeris neis. Pristatymai verslo įmonėms, kol kas, vyks be pakitimų, neskaitant tų atvejų, kai siunta neteisingai pažymėta B2B, bet de facto pristatymas yra privačių adresu. 

Nuo 2020.03.16 įvedamas siuntų pristatymo procesas, kuris leistų siuntas palikti nekontaktuojant fiziškai su Gavėju.

Proceso aprašymas:

  1. siunta paliekama prie gavėjo 2 metrų atstumu;  
  2. atsisakoma gavėjo parašo MDU skaneryje, vietoje to vykdomi šie veiksmai:
  • Kurjeris prašo gavėjo stoti su siunta nusifotografavimui. Foto atlieka su MDU skaneriu;
  • Jei gavėjas atsisako fotografuotis, ant siuntos gavėjas šalia lipduko padeda asmens dokumentą, kurjeris siuntą fotografuojama su dokumentu;
  • Gavėjams atsisakius atlikti šiuos veiksmus siunta nepaliekama ir gražinama siuntėjui.

Pastabos:

*Gavėjai apie proceso pakeitimą papildomai informuojami SMS žinutėmis iš vakaro ir ryte su Predict žinute bei bus įjungiamas papildomas informavimas B2B gavėjų.

**Draudžiama patekti į B2C Gavėjo privačias patalpas (butas, privatus namas, išskyrus bendro naudojimo patalpas kaip koridorius, laiptinė). Patekimas į B2B (verslo segmento) patalpas nedraudžiamas.

*nuolaidos kodai galioja pirkinių krepšeliui nuo 199 Eur. Dovanos galioja akcijos ženklu pažymėtoms prekėms.
 
******************
* Tipinis SB lizingo pavyzdys. Pavyzdžiui, skolinantis 1000 Eur akcijos sąlygomis, kai sutartis sudaroma 10 mėn., be pradinio įnašo, eilinės įmokos mokamos kas mėnesį, fiksuota metinė palūkanų norma - 0%, administravimo mokestis – 0%, sutarties mokestis – 0%, *bendra vartojimo kredito kainos metinė norma – 0%, bendra mokama suma - 1000 Eur, eilinės įmokos suma – 100 Eur. Jums gali būti pasiūlytos ir kitos finansavimo sąlygos, priklausomai nuo sutarties laikotarpio, atlikto Jūsų mokumo bei rizikos vertinimo. Nepriklausomai nuo to kokios yra lizingo sąlygos yra taikomas 9 € dokumentų siuntimo mokestis.
  • 90% BIGBOX.LT užsakymų klientams pristatomi per 1-4 darbo dienas, jei prekė yra sandėlyje. Išsamesnė informacija apie pristatymo terminus pateikiama prie kiekvienos prekės, taip pat ir užsakymo metu lange ,,Užsakymo sąlygos“. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį BIGBOX.LT atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu. Jei prie prekės nurodyta ,,Teirautis dėl pristatymo termino", prekę yra užsakoma pagal individualų poreikį, todėl reikia susisiekti su mumis dėl konkretaus termino.
  • Tuo atveju, jeigu mes neturime galimybės parduoti prekės, pavyzdžiui, dėl to, kad prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad prekės likutis nulinis arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama kaina, mes informuosime Jus elektroniniu paštu ar telefonu ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Jūs jau busite sumokėjęs už prekę, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
  • BIGBOX.LT elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus prekių asortimentas, todėl nepaisant visų protingų mūsų pastangų, lieka galimybė, kad dalis prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis ar pristatymo terminais. Tuo atveju, jeigu mes nustatome, kad pateikta prekių kaina yra klaidinga, mes apie tai raštu informuojame Jus ir suteikiame galimybę Jums įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Jūsų atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Jumis nepavyksta susisiekti nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Jūs būsite apie tai informuojamas raštu. Jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Jūs pagrįstai galėjote atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, BIGBOX.LT nekyla pareiga parduoti Jums prekę neteisinga, t.y. mažesne kaina.
  • Jūsų patogumui - pristatymo laiko pasirinkimas. Pasirinkus prekių pristatymą su kurjerių tarnyba, klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką: 8-14 val. arba 14-18 val.
  • Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba BIGBOX.LT darbuotoją el. paštu: pagalba@bigbox.lt ar telefonu 8 700 33 322, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

Pristatymas ir papildomos paslaugos

Galite rinktis jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

Pristatymo būdasStandartinis mokestisPristatymo mokesčio išimtysUžnešimo paslauga
Pristatymas su kurjerių tarnyba

iki 199 Eur - 2,99 € 

Televizoriams ir telefonams pristatymas iki 199 Eur - 2,99 €, oro valytuvams, respiratoriams - 3,99  stambiagabaritėms prekėms iki 99 Eur - 5,99 €nuo 10 €

Pristatymas į OMNIVA paštomatus

iki 199 Eur - 3,59 € 

Maksimalus Omniva paštomatais siunčiamos siuntos svoris iki 30 kg., maksimalūs matmenys - 39 x 38 x 64 cm  

-

Atsiėmimas BIGBOX.LT biure Kaune (karantino metu ši paslauga neteikiama)0 €Stambiagabaričių prekių biure atsiimti nėra galimybės-

 Pristatymas į Kuršių Neriją 

Teirautis telefonu: +37070033322

Stambiagabaritėms prekėms pristatymui į Kuršių Neriją gali būti taikomas papildomas mokestis. 

 

 

  • Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų. Siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekių. Jei pristatomos prekės, kurias gali panešti vienas žmogus, pristatymas ir užnešimas įeina į standartinio pristatymo kainą.
  • Stambiagabaritėms prekėms rekomenduojama pasinaudoti užnešimo paslauga, kurios kaina nuo 10 €. Tokiu būdu siuntą atveža keli žmonės, pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekes. SVARBU: Užnešimo paslauga teikiama tik darbo valandomis - 8 - 17 val. Užsakius užnešimo paslaugą, prekės pristatymas gali prasitęsti iki 3 d.d., kadangi užnešimą atlieka dvigubas kurjerių ekipažas bei planuojamas sunkiasvorio automobilio maršrutas.
Užnešimo kainos priklausomai nuo prekės kategorijos:
 
KategorijaKaina
Mikrobangų krosnelės10 Eur
Gartraukiai10 Eur
Kaitlentės10 Eur
Orkaitės15 Eur
Vyno šaldytuvai15 Eur
Televizoriai15 Eur
Viryklės19 Eur
Indaplovės19 Eur
Skalbimo mašinos - Skalbyklės19  Eur
Skalbyklės-džiovyklės19  Eur
Skalbinių Džiovyklės19  Eur
Šaldytuvai19  Eur
Šaldikliai19  Eur
Šaldymo dėžės19  Eur
Dviduriai šaldytuvai19  Eur
Kamado griliai - kepsninės19  Eur

Svarbu žinoti priimant prekes

  • Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę. 
  • Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu kurjeriui).
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei neįrodoma priešingai.
  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.
  • Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.
 
Ši atmintinė yra skirta DPD siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš DPD kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:
 

1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

DPD kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane. 
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

 Ant DPD pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti  skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet DPD kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius. 

3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

 Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su DPD kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi DPD kurjeris.

4. TEISINGAI INFORMUOK

 Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta el. paštu kas@dpd.lt arba tel.: 8-5-2106777. Pateikiamoje informacijoje turi būti DPD pakuotės numeris.