thn_cms_pristatymas

SIUNTŲ PRISTATYMO BŪDAI

 DPD kurjeriu/ DPD paštomatu

 DPD pristatymas tą pačią dieną kurjeriu/ DPD pristatymas tą pačią dieną paštomatu

 Omniva paštomatu

Nemokamas pristatymas

Nemokamas pristatymo tarifas taikomas, perkant už 599 € arba didesnę sumą. Nemokamas pristatymas netaikomas kamado kepsninėms, šiltnamiai ir saulės panelėms.

Prekių atsiėmimas parduotuvėje

Atsiimkite Technorama.lt įsigytas prekes jums patogiu laiku bet kurioje TECHNORAMA parduotuvėje Klaipėdoje, Šilutėje, Gargžduose ir Plungėje. Prekę turite atsiimti per 5 darbo dienas, neatsiėmus per numatytą laiką, užsakymas yra atšaukiamas. 

Atsiėmimo būdas

Kaina

Standartinis atsiėmimas

1,5 €*

DPD pristatymas tą pačią dieną Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje

Darbo dienomis užsakymams padarytiems iki 10 ryto, taikome Pristatymo tą pačią dieną paslaugą su DPD. Jei užsakymas pateikiamas po 10 valandos, tada užsakymas bus pristatytas kitą darbo dieną. Paslauga galioja užsakymams į Vilnių, Kauną ir Klaipėdą iš nurodytos kategorijos prekių ir prekėms pažymėtoms ženklu - DPD pristatymas tą pačią dieną. Pristatymo tą pačią dieną paslauga negalioja, kai pasirenkamas mokėjimas pavedimu, lizingu ir mokėjimas grynais/kortele pristatymo metu.

Atsiskaitymas pristatymo metu

Atsiskaityti, pristatymo metu kurjeriui galite banko kortele. Atsiskaitymas paštomate banko kortele galimas pasirinkus DPD ir Omniva.

Užsakomieji pristatymo darbai – paslauga pristatymo metu

Siųsdami siuntas, sunkesnes nei 31,5 kg. arba siuntas, sudarytas iš daug lengvų (iki 31,5 kg.) pakuočių, galėsite rinktis pristatymą su užsakomaisiais krovos darbais arba be jų. Šias paslaugas atlieka DPD kurjeriai visoje Lietuvoje.

Kas yra užsakyti krovos darbai (UKD)?

Nešant pakuotes nedalyvauja nei Siuntėjas, nei Gavėjas. Paslaugą atlieką du kurjeriai.

Rekomenduojame užsakyti krovos darbus šio tipo siuntoms

 Buitinei technikai, sunkesnei nei 31,5 kg;

 Didelės apimties pakuotėms (pvz. skalbimo mašinos), kurių nešimui reikalingi du asmenys;

 Baldams ar jų komplektams, kai bent viena iš pakuočių ar bendras visų pakuočių svoris didesnis nei 31,5 kg;

 Kitoms siuntoms, kurios sudarytos iš daug lengvų (iki 31,5 kg) pakuočių, arba bent viena iš pakuočių sveria daugiau kaip 31,5 kg.

Nauda

 Kai krovos darbus atlieka darbuotojai, prisiimame atsakomybę už galimus apgadinimus.

 Geroji patirtis klientui, nes nereikia nešti siuntos pačiam ar ieškoti pagalbos.

Užsakomieji krovos darbai prekėms, kurių svoris su pakuote siekia 80-120 kg, teikiami atskiru susitarimu. Užsakomieji krovos darbai galimi šiuose miestuose:

 Kaunas ir Vilnius – pristatymas kiekvieną darbo dieną;

 Klaipėda ir Palanga – antradieniais ir ketvirtadieniais (pavasario-vasaros sezonu), ketvirtadieniais (rudens-žiemos sezonu);

 Panevėžys ir Šiauliai – trečiadieniais;

 Neringa – ketvirtadieniais.

 Užnešimo paslauga galima ir pakeliui tarp didžiųjų miestų, jei miestai ir miesteliai nebus nutolę nuo pagrindinio kelio daugiau nei 10 km. Kiekvieną tokį pristatymą reikia derinti individualiai.

 Standartinis pristatymas garantuoja prekių pristatymą iki laiptinės ar namo durų. Siuntą atveža vienas žmogus, kuris neturi galimybės vienas užnešti stambių gabaritų prekių. Jei pristatomos prekės, kurias gali panešti vienas žmogus, pristatymas ir užnešimas įeina į standartinio pristatymo kainą.

 Stambiagabaritėms prekėms rekomenduojama pasinaudoti užnešimo paslauga, kurios kaina prekėms iki 80 kg. su pakuote (priklausomai nuo kategorijos) nuo 10 €. Prekėms nuo 80 kg su pakuote užnešimo kaina nuo 49 €. Tokiu būdu siuntą atveža keli žmonės, pajėgūs užnešti didesnių gabaritų ar svorio prekes. SVARBU: Užnešimo paslauga teikiama tik darbo valandomis - 8 - 17 val. Užsakius užnešimo paslaugą, prekės pristatymas gali prasitęsti iki 3 d.d., kadangi užnešimą atlieka dvigubas kurjerių ekipažas bei planuojamas sunkiasvorio automobilio maršrutas.

 90% TECHNORAMA.LT užsakymų klientams pristatomi per 1-4 darbo dienas, jei prekė yra sandėlyje. Išsamesnė informacija apie pristatymo terminus pateikiama prie kiekvienos prekės, taip pat ir užsakymo metu lange ,,Užsakymo sąlygos“. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 1-14 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį TECHNORAMA.LT atsakingas darbuotojas informuoja telefonu arba el. paštu. Jei prie prekės nurodyta ,,Teirautis dėl pristatymo termino", prekę yra užsakoma pagal individualų poreikį, todėl reikia susisiekti su mumis dėl konkretaus termino.

 Tuo atveju, jeigu mes neturime galimybės parduoti prekės, pavyzdžiui, dėl to, kad prekės nėra sandėlyje, dėl to, kad prekės likutis nulinis arba dėl klaidos, susijusios su elektroninėje parduotuvėje pateikiama kaina, mes informuosime Jus elektroniniu paštu ar telefonu ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju, jeigu Jūs jau busite sumokėjęs už prekę, mes grąžinsime sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.

 TECHNORAMA.LT elektroninėje parduotuvėje pateikiamas itin platus prekių asortimentas, todėl nepaisant visų protingų mūsų pastangų, lieka galimybė, kad dalis prekių gali būti pateikiamos klaidingomis kainomis ar pristatymo terminais. Tuo atveju, jeigu mes nustatome, kad pateikta prekių kaina yra klaidinga, mes apie tai raštu informuojame Jus ir suteikiame galimybę Jums įsigyti prekę už teisingą kainą arba atšaukti užsakymą. Užsakymas nėra vykdomas tol, kol negaunamas Jūsų atsakymas. Tuo atveju, jeigu su Jumis nepavyksta susisiekti nurodytais kontaktais, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas ir Jūs būsite apie tai informuojamas raštu. Jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Jūs pagrįstai galėjote atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, TECHNORAMA.LT nekyla pareiga parduoti Jums prekę neteisinga, t.y. mažesne kaina.

Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba TECHNORAMA.LT darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu 8 700 70200, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą.

Pristatymas ir papildomos paslaugos

Galite rinktis Jums patogiausią prekių pristatymo būdą:

Pristatymo būdas

Pristatymo sąlygos

Pristatymas su DPD kurjerių tarnyba

Televizoriams ir telefonams pristatymas – 4,99 €, stambiagabaritėms prekėms – nuo 7,99 €, šiltnamiams – 19,99 €

Pristatymas į DPD paštomatus

Maksimalus į DPD paštomatus siunčiamos siuntos svoris – 20 kg, maksimalūs matmenys – 36 x 43 x 61 cm

Pristatymas į OMNIVA paštomatus

Maksimalus į OMNIVA paštomatus siunčiamos siuntos svoris – 30 kg, maksimalūs matmenys – 39 x 38 x 64 cm

Pristatymas į Kuršių neriją

Stambiagabaritėms prekėms pristatyti į Kuršių neriją gali būti taikomas papildomas mokestis. Pristatymui į paštomatus papildomas mokestis netaikoms.

Svarbu žinoti priimant prekes

 Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę. Neužsakius užnešimo paslaugos ir priėmus prekę be pretenzijų iš kurjerio, pretenzijos dėl pažeistų prekių nebus nagrinėjamos.

 Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. Vėliausiai pretenziją apie pažeidimus ar kitus neatitikimus pateikite per 24 val. nuo siuntos gavimo valandos (nuo tada, kai siuntos gavimą patvirtinate parašu arba padiktavę kodą kurjeriui).

 Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba padiktavę pristatymo patvirtinimo kodą, gautą trumpąją SMS žinute; laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje.

Atsiimant prekes iš kurjerio būtina turėti užsakyme pateikto asmens tapatybę įrodantį dokumentą.

 Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

Jei pasirinkote mokėjimą pristatymo metu, būtinai turėkite tikslią užsakyme nurodytą sumą.

Ši atmintinė yra skirta siuntų gavėjams, kurie priima siuntas iš kurjerio. Gavėjai turėtų atkreipti dėmesį į šiuos esminius dalykus:

1. SUSISKAIČIUOK DĖŽES

Kurjerio pristatomas pakuočių (dėžių) skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas kurjerio naudojamame skenerio ekrane.
Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo skeneryje nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet kurjeris privalo patikslinti pristatomų dėžių skaičių skeneryje.

2. PATIKRINK DĖŽIŲ ETIKETES

Ant pakuočių (dėžių) etiketėse turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti skeneryje nurodytiems pakuočių numeriams.
Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) numeriai skiriasi nuo skeneryje nurodytų dėžių numerių – tuomet kurjeris privalo patikslinti gautų dėžių numerius. 

3. APŽIŪRĖK GAUTAS DĖŽES

Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t. y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jeigu prekes pažeistoje pakuotėje yra apgadintos – tuomet su kurjeriu turi būti surašytas „pakuotės pažeidimo aktas“. ”Pakuotės pažeidimo akto“ formą turi kurjeris. Jei “Pakuotės pažeidimo aktas” nėra pildomas, nesutikite priimti pažeistos siuntos ir kuo skubiau informuokite mūsų darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu 8 700 70200.

4. TEISINGAI INFORMUOK

Informacija apie neteisingai pristatytas pakuotės (dėžes) turi būti pateikta el. paštu [email protected] arba tel.: 8 700 70200. Pateikiamoje informacijoje turi būti pakuotės numeris.

skeneris